tysdag, februar 5

IKEA og Ida sitt nye hår

Dei bergensbuande Kaaten var på IKEA, men kom ikkje på å ta bilete før på parkeringsplassen på veg heim. (kanskje nokon andre kom på det? Mari?) Då var det blitt myrkt.

Mari, trur eg, og Guro me handlevogne. Da gjekk litt peng ja!

Guro brukte faktisk ikkje so mykje, difor laut ho trilla vogne fy oss andre. Her har Silje sneke seg med i ytre biletkant med ein flatterande IKEApose, som ikkje skil seg så veldig frå dei store veskene som er på moten no (seie Det Nye).
So lang tid tok da før ho merka at ho vart fotografert! Kaaten bruka refleks! Flinke jente!
Kveldens beste kjøp for Ida og Silje var dette skrukketrollkosedyret. Det hadde òg mykje å sei for den gode stemninga - ja, me var kjempegode vener heile tida faktisk - fulare bamse har man ju INTE sett, men den er sydd med GLITTERTRÅD, og det går an å opna munnen, for den har glidelås. Og inni der var det jo plass til so mangt. Til dømes fleire kosedyr.

Skrukketrollet var faktisk finast inni munnen.. Eg er fin på håret. Da e Hilde sitt verk! ( knall, Hilde, 5 min i dusjen idag :D )

Me ånse oss litt for ei verdig avslutning på innlegget! (Her likna eg inst på bror min, da ska ve sagt)

7 kommentarer:

Anonym sa...

IDA! koffø virke ikkje bildena av håre ditt?!?!? eg vil sjååÅ!

Anonym sa...

Å! no virke dei! berre dataen som hadde ein dårlig dag..!MENNE så KUL du e på håre! WOWMAN!

Anonym sa...

eg og syns da e kult! og særs behageleg! men SJEKK kor myrkt da e då! eg hakje farga da! Da e faktisk sånn da E! wowoman lizzm.

Anonym sa...

wow kuli hår Ida, kort hår e allti moro. Høyre du har kjøpt dusssst og. Flott. Damn, woman lizm.

kjenne forresten at eg vil på Ikea :)

Anonym sa...

må vera kjempe rart i begynnelsen då, vertfall når du e vant me å ha langt hår. menne garantert deilig å ikkje minst praktisk. menne kva seier mor? hihi. åå!? har du so mørkt hår heilt egentli altså! fasinerande.

la live sa...

ååå, du er helten. eg vil og klippa håret kort, men hallo, kor tid i all verden kjem eg til å tørra å gjera det liksom? eg trur ca aldri. men eg vil i alle fall! du ser kjempeflott ut! godkjent!

Anonym sa...

ho mor seie: "Fint! Sjekk Audry Hepburn" (ja ho skreiv da sånn)eg konsulterte med eit bilete av meg og katten frå då eg va ca 4 år, og håre mitt va faktisk nesten so myrkt då òg. men da skifte veldig itte ljose. i speigelen på do ("dar får du veta sanninge" - so Helene seie) e da myrkeblondt evt. ljost kommunebrunt.