torsdag, oktober 9

OSLOLIV!!!!






Her har eg jaggu meg fått lagt inn nokon bilde frå livet mitt her i Oslo, vertfall ein liten del av da, alle peøvane eg har hatt hittil på skulen :) enjoy!! 
Første prøven min i skjønnsminke! 
Med fantastiske Klara!!
Andre prøven min i Hårstyling   



Trives kjempegodt i Oslo...å har da kanonkjekt på skulen! Masse kjekt! No drive me å lage skrekkfilm og. So den kan de gleda dekan te å sjå!
savne dekan kjempemasse! vil pakka dekan ned i ein koffert å ta dekan med meg hit!!
stoor klem frå Hilde!

2 kommentarer:

Anonym sa...

klara har jammen kuli hår! og eg glede meg te å sjå fleire bilete med tida. berre hald fram me å legga ut kjekke ting :)

Anonym sa...

ooh, eg likte særskilt godt prinsesso i lauvet og leppestiften hennar! fint å høyra at du har da kjekt, eg tenkte på da nett her om dagen: ska tru kor da går me hilde? godt å få ei slik positiv oppdatering! klem, ida