onsdag, januar 7

brilleblogg!

detta e mitt til no personlege alternativ til blomajydna, men me stort potensiale for andre til å slengja seg på. kaaten er jo ein gjeng der den overveldande majoriteten er lett svaksynte liksom. resten har solbrille, som jo e minst lika kult. motivasjonen bak brilleblogging er sjølvsagt at brille e heitt som fan, og gjer eit særskilt godt grunnlag for overdriven posering (og/eller høve til byte av personlegdom - paris, olsentwins o.l.). mulighetane e mange!


her er eg og mine nyinnkjøpte glaas, som skal avløysa da ekstremt trauste paret eg hadde før. eg lyt elles påminna om at da e sal so da held også på dette området. eg brukte meir peng på da trausta paret enn på desse for å sei da sånn...









3 kommentarer:

Anonym sa...

Jevli bra initiativ! Kanalfine brille, dei kledde du!

Eg e jo då (litt fø) nærsynt, men har hittil nekta å anskaffa briddle. Du e ein inspirasjon. Elle va da orde "sal" so gjorde trikse?

Hmm. Egentle e da vel Zoot-kontaktlinse eg ska ha me da fysta.

Anonym sa...

eg lure på om da faktisk berre e live so ikkje har noko slag synsforstyrring endå... eg trur kanskje du bør gjer eitkvart, for helene vart bannlyst frå å ferdast på veg etter at ho tok synstest - og du køyre jo faktisk!

viss kontaktlinsene er zoot e da faktisk lika kult so brille. men månadslinse e aldri kult då, da syg!


ida

la live sa...

wow, veldig fine! skulle nærast ynskja eg hadde dårleg syn.. (briller utan styrke blir for dumt)