laurdag, mai 2

fine kaaten!

idag fekk eg kaatenbileta på døre - for eg fann ikkje fram til skigutane sitt hus der fotografen held til for tida. ho er jammen grei, altso! og det er so fine bilete!

eg pose for å visa kor stort biletet er...


no lure eg veldig på korleis eg skal få hengt detta opp på hybelen...alle dei heite veggjene er av mur. so det vert vel eit fiskesnøre-opplegg der dei må henga frå lista. om ikkje nokon av dekan har ein mur-drill, då? hm?

iallefall, når eg har funne på ei provosorisk løysing (og hatt eksamen) tykkjer eg dei må innviast med ei lita kaatensamling :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj! da va stort då! å fiiiiint! kor mykje du betalte?
å mur-drill.. hmmm... ska høyra med frodn (skulle ikkje forundra meg om han har da liggande i boden.. ) :)

guro:)

maritn sa...

Hehe... eg har motsett problem. veggane mine e av papp, og ingenting heng fast ;) verfall ifylgje pappa.

Eg må bestilla bilete! No! :D
Da va skikkeli fint.... Eg kjem på innvielsesfest :)

ida sa...

da kosta litt øve 2000 sidan eg berre bestilte ramma på da eina - da går an å bestilla alt heilt utan ramma då, då vert det mykje billegare. men eg ville ikkje køyra ikea-ramma på da størsta... ska da ve so ska da ve!

ja, du maritn so e so stinn i gryn kan no kjøpa mange! kanskje du kan få dei spesialmontert på sånn kunst-papp...ehm.. du veit sånn som heng attmed bilete i museum med namnet til biletet på. tjukt papir liksom.. då kan dei henga på veggen din :D

(resten av veggane her e sånn forresten. da e papp eller mur da går i.)

SminkeHilde sa...

Alf Ove har mur-drill! Den bråke gallfelt! Men da hadde gjort susn!

Fytti katta so flink du e å få fingen ut! Eg og vil ha fantastisk fint bilde!