søndag, mars 16

ekstratog til geilo

haugum hadde kje teke omsyn til fenomena P Å S K E U T F E R D S L E og V O S S A J A Z Z då ho møtte opp på stasjonen 10:15 laurdag fyrste påskehelga. toget 10:28 var fullt av bergensarar (mellom dei var òg jan eggum) so haugum laut greitt venta til neste tog, eit ekstratog som var sett inn i ellevetida. og her snakke me TOG dekan!! relativt eldre modell, idle seta og skistativ inni vogne. eigentleg da perfekta påske-toget. og nesten alle dei reisande (eit kraftig unntak var dei middelaldrande bimboane rett ovanfor meg) gjekk i anorakk og åt sjokolade og appelsin (kødde ikkje!). kjempestemning! her er resultatet av to fotosessiona, dan fyrste før avreise, og dan andre på togdassen:

del I - gamalt tog:


<--sånn med VINDAUGA i enden!!

for ikkje å gløyma noregskartet!

<--- utsikt før avreise.

legg særskilt merke til kleshengjarane :-D elles kan eg fortelja at bror min og eg fann mykje underhaldningsverdi i det vindauga i bakdøra. dette var ei gong mellom trondheim og oslo, og det var jo keisamt. me spylte lange remser med dopapir ned i doen og såg at dei blafta bakom toget. mykje kjekkare enn de trur! prøv viss de får sjansen!

symaskinkofferten (me bøke i) fann seg til rette.

del II - togtoalettet:

blomsten matcha! ingen tilfeldighetar her! -->


spegelen og fargane.

<-- eg poserar.







<-- ordnung muss sein.
og lett risting.
for mykje risting kan gjer ein midlertidig tilbakeståande. faktisk så tilbakeståande at ein vel å dela stasen på veven. jaudå:



i ljoset --->





og mot ljoset.



















i gamledaga måtte ein skru på springen sjølv!

4 kommentarer:

Katen! sa...

haugum giddkje fiksa all teksten som sprett rundt. so da..

Anonym sa...

åååå.. sånnt tog har eg og teke! for ca eit år sidan heilt nøyaktig! e mykje koseligare å me mykje bedre plass enn sånne nymotens tog! når ska nsb fatta og begripa att folk får MEIR bagasje, ikkje mindre..

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

veitdekanka eg har hatt so problem me bloggen i da sista! eg prøve fånyttes å legga ut nytt materiale men da berre klikke!

e da sabotasje?