torsdag, mars 20

Fotosession me Tora, søtehesten te Guro og dei!

I høve søknad der Marit e nøydd å brifa litt med klede ho har laga, reiste ho oppom te Guro om måndagen. Marit sin nye kjole passar nemleg så godt i selskap med hest. Og Guro har ein veldi liten og snill hest, ganske høveleg fy Marit.

Haha sjekk støvlane då!
Marit og Tora e umlag lika høge :)Marit vil so veldi ve venn me Tora. Ho er ein tolmotig hest, men Maritn undre um ikkje sessionen har traumatisert hinne noko. Bileta vart uansett veldi vellukka! Vestbygdian gothic. Guro og Marit leike me amerikansk kunsthistorie. Me e kulare enn originalen! Takk til fotograf Åsne.

Morosamt! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

støvlane stal showet lizzm! eg syns elles da e aldeles imponerande å resonnera seg fram te "denna kjolen passe veldi godt te hest", da skjer ikkje so ofta me mine kle. men da e heilt klart bedre med levande hest enn (bergensk)"jeg tror denne jakken gjør seg ekstra bra med en rev* over skuldrene. ja guuud der satt det du!"

ja, me snakke sånn med intakt fjes. eg har sett da. eg trudde verkeleg ikkje nokon gjekk med DA lengre!

~ ida

Anonym sa...

jammen helle, hugse du ikkje på toge heim te voss ette at kaaten hadde vore i stockholm? då va da jo ei tanta so gjekk rundt me ein stola som hadde inntakte føtte, also pota, also labba, elle ka ein ska kalla da. eg syns da va trist.

Anonym sa...

nais nais! men da sista bilde va litt småskommelt, å litt the simple life! hadde du vå litt høgre marit so hadde da vå paris 2!!

Anonym sa...

...me har vel - oppte fleire gonge - fått avslørt marit sin løynde identitet som paris 2... skommelt so da e!

og om intakte føte: da blir liksom å gå skikkli inn fø å gå me pels, berre gni da inn i fø dei so ikkje tykkje um slikt. elles KAN du jo trøsta deg me at pelsen KAN ve falsk, men da e jo ingen so lage falske intakte revapelsa. frekt e da!