søndag, desember 28

Jolagåve i utvalg...

Berre fø å bringa innholde i innleggena mine te nye høgde liksom :P høh

Frutti blender! Neste gong eg har fest vert da daquiri! :D

"Han stod då opp og gjekk tvert over golvet dit Årmod sat, tok han i akslene og klemde han opp til stolpane. Sidan sendte Egil opp or seg ei stor spye, så det gaus i andletet på Årmod, i auge, nase og munn, og rann så nedetter bringa. Årmod heldt på og skulle kjøvast, og då han fekk pusten att, gaus spya opp or han òg. Alle karane som var til stades, sa at Egil var den største arming og den verste skarven, slik som han for åt; at han ikkje gjekk ut når han ville spy, og ikkje bli såleis til bisn inne i drykkjestova. " 
anbefalast ;)
Haha! Eit flaxlodd! eg vann tilogme 50 kr!!! hihihihi
Eline: "denna presangen kosta blod, svette og tåre - enten elske du an elle so hate du an..."
Herregud, liksom! Soklart eg elske ein STRIKKA EMO!!! Ka trur du!
OG SIST MEN IKKJE MINST: TE ALLE I KAATEN - TAKK FØ PRESANGANE FRÅ DEKAN :)
klem frå maritn

2 kommentarer:

Anonym sa...

omg! for ein fantastisk strikka emo! kem ynskje seg ikkje da, liksom? elles føle eg at noko "utdraget frå egil-sogo"-liki lett kan verta effekten av eit utagerande daquiri-party. me får læra tå sogo og gå ut når me vil spy.

ida

Anonym sa...

ja, sånn at me såleis ikkje vert til bisn inne i drykkjestova :D