søndag, desember 28

Meira bilete frå då når eg hadde Kaaten heima hjå meg :D

Sjekk denna superfine dansen... Veldig Rockeulven og geitekillingane!

Sjå kor fine! 

The american-babe-look, nyleg oppfunne av meg. Kunne sikkert godt latt ve... :S

Hilde og Guro øve på å ve ekstreme linselus :)



Da her e dann nya amerikanske storsatsinge innan samle-leike. Gløym Littlest Pet Shop og Bratz... Møt da nya konsepte HAMSTERZ! Bimbodokke me kjeften full av nete! Vil garantert slå an :)


Hilde i ikkje nøgd me at Alf Ove snakke me andre jente enn ho sjøl.... og prøve desperat å ta opp kampen om oppmerksomhete :P

Eh-Eh-Eeeeh! Anne frå Little Britain e vårt førebilete!

Takk fø festen!! hihi! Da va ultrakosli! kom tebake når de vil!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha!! Hamzterz!! <3 love it!!! eh-eh-eeeeeh!
Eg syns festen va ein storslagen hit!!! Og gjentagelse er ønsket!

Anonym sa...

wow, so mange fine festbilete av meg sjølv ser eg sjeldan. elles kjøpe eg konseptet hamsterz. mine unga ska kje trenga andre leike! satsar på å kjøpa opp nokon aksjar i selskapet òg, da e nok lurt. elle ka seie økonomi-guroen?

Anonym sa...

hahahhah! hamsterz! genialt konsept! banebrytande vil eg faktisk sei! så ida: gå for dei aksjane!
guro