fredag, mars 23

Geléblomstra frå Vea, Moelv :D




Ååhh kjekk sia! Da E berre so fantastisk at me har ein blogg! Eg e stolt, Guro.


Då va da helg i Moelv igjen, og eg har absolutt ingen plana, som vanli. E trøtt ette ei lang og travel veka me tverrfagleg oppgåva. "lag eit botanisk kroppssmykke inspirert av Frida Kahlo". Javel. Kjekk oppgåva! Har ikkje lagt inn bilete av løysinge mi endå, og veit ikkje om da kjem te å skje. E nemlig ikkje sikker på om eg e nøgd. MEN eg fekk go kritikk på oppgåvo eg hadde forrige veka, dar eg skulle dekorera ei bordflata med tema "vårstemning". Eit av kravena var at me MÅTTE bruka gelé intergrert i arbeidet. Moro! Dei veit å ve kreative, desse lærarane. Viss eg e teknisk nok so klare eg å legga te bilde av den ferdige oppgåvo mi. Lagde ho saman me Renate i klassen min.


Geléblomstra!!! hurra :)

Ingen kommentarer: