tysdag, mars 20

Sjekk den nerden då!!!hihi






4 kommentarer:

la live sa...

kuuule bilete, a gitt. ida du er kuuul med briller.

og de lurte SO han mannen i bakgrunnen der då (han ser forresten ut som ei kryssing av ein fjøsnisse og harald rønneberg). han trudde han skulle få vera med på alle bileta, men.. nei! hah! der kan han ha det så godt

Anonym sa...

ja han va løyen. han hakje me sett før? elle?

te dekan andre: live og eg like å halda styr på dei andre på biblioteke nemli. full kontroll.

la live sa...

eg trur ikkje eg har sett han, nei. så han kvalifiserer nok ikkje som eit biblioteksmenneske. sjølv om han er fanga på eit bilete - frå biblioteket

sett noko til han japanske i det siste, forresten? eg føler han har forsvunne litt..

Katen! sa...

han har nok eksamen....men eg har faktisk sett han. men kanskje berre ei gong denna veko. og da vakje på biblioteke, men i sydneskantino...