torsdag, mars 22

"Rockabilly-Blottar" på Puddefjordsbrua!

Lest i BA: "Klokken 0700 i morges spaserte en mann forbi en kvinne som sto og ventet på bussen. Hun var på vei mot sentrum.
- Mannen kom gående med understellet ute. Han sa ikke noe, bare gikk forbi henne, sier politiførstebetjent Carl-Petter Leganger ved Sentrum politistasjon.
Politiet tror at dette er samme mann som blottet seg for en kvinne mandag klokken 1600. Også hun befant seg på Damgårdssiden av Puddefjordsbroen, ikke langt fra stedet hvor blotteren viste seg tirsdag morgen.
- Beskrivelsen av de to mennene er ganske lik. Vi tror det dreier seg om den samme mannen, sier Leganger.
Mannen skal være rundt 190 centimeter høy, ha nordisk utseende og er mørk i håret. Han hadde på seg en mørk jakke.
Kvinnen som traff på mannen mandag har forklart at han hadde på seg "rockabilly"-sko
- Ok detta e jo ikkje morsommt. menne hmm.. menne eg trur nok eg hadde ledd litt viss eg ein ettermiddag midt i rushtida hadde oppdaga ein mann som blotta seg. som Frode sa: " hhaha, min første tanke hadde nok ikkje vore " no må eg ringja politiet". . ha ein forsatt go kveld, og for dei da måtte gjelda-- ein go tur øve brue.....

1 kommentar:

la live sa...

guro! ida! pass dykk! ein skal aldri undervurdera valdelegheita til nakne folk, har no eg høyrt..