søndag, november 23

eg ska ha barn!

-fadderbarn....
for 250 kr i månaden kan ein gi ein trygg oppvekst til eit barn som ikkje har noko! Ka e 250 kr for oss liksom? eit par nye sko frå din sko som ein egentli ikkje har bruk for å uansett kjem til å ryka etter første tur ut.. eller ein hm genser.. som nuppe seg å ryk i saumen.. poenget e.. ein kan hjelpa ein unge for samme sum! eg syns da e ein fantastisk mykje bedre ting å bruka pengane på då.. å eg har bestemt meg, eg ska bli fadder! å kaaaten- tenk på da! da e ein fin ting å gjera:)

SOS barnebyer
Plan Norge

guro!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Da må eg sei du.

Hugs på vetle Modalitsu so tenke på korleis han ska skaffa mat enten han står, går elle sitte.

Du e flott, Guro! Flottare enn meg, eg spare te nokko mystisk.

Klem

Anonym sa...

hiih.. la du merke til overskrifta?! eg syns den va spesiellt fengande.. lo godt av meg sjøl.. ahhaha

guroo

Anonym sa...

Du slo deg vel på lere, då ja, hoho. Ring te foreldrena dine og sei at du og Frode vente barn. JA!...elle nei, ring te hans foreldre!

Anonym sa...

haha!! (øveskrifte og respons. ring more te frode! gjer da!) og for ein fin ting å gjer! eg føle eg e snill so stør amnesty med 50-lappen min då...får gå fritt yve torgalmenningen og goe ting! elles har eg tenkt å redda verdi med blodgjeving. men eg va litt patetisk då eg skulle ta prøve, so sjukepleiarane tvilte litt på potensialet mitt...

Anonym sa...

shshshshshhs! Fø ei øveskrift Guro! Eg følte behov fø å kommentera den eg og! Men so fin du e! Da va virkeli finfint gjort!! Eg e stolt øve deg :)

Klemm

la live sa...

åå, trur du at du får masse bilete som du kan henga på kjøleskapet og slikt? og brev og fine teikningar? kanskje du ein dag, når du blir kjendis, får reisa på tur å besøka fadderungen, og kanskje blir det heile dekka av både tv2 og se&hør!

eg erklærer herved at du er eit betre medmenneske enn eg. men eg satsar framleis på eit generalsekretærverv i fn, so kanskje eg kan få gjort noko fornuftig for verdssamfunnet eg og!

Anonym sa...

søtinga. ja, ein får bilde å sånn i posten, så kan eg ha da på kjøleskåpe å ta da framm når da kjeme gjesta, å berre legga ut om ungen. å når eg e i familieselskap, og alle søskenbarna snakka om ungane sine, så ska eg snakka om min:) hihihi
guro