søndag, november 30

ORO JASKA BEEEANA!


THE BLACKSHEEPS VANT! JESSS 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Æsj!

Ka nokken fortella meg ka dei syng, fø den songen irritere LIVE av meg!



hilde

Anonym sa...

dei synge "tei stilt hund" og fy fanden eg hate dan songen!

ida

(detta ekje noko etnisk hat elle noko, dei har berre rett og slett laga den mest irriterande songen i år, rett etter den der....eeh..fortrengt...silje og kai veit ka song eg snakke om!)

Anonym sa...

Heeey dekan! Songen e jevli fet og ho jento synge kanalbra! Heilt reint. Langt øve standarden te den vanlege MGPjr. songen.... pluss at dei har massiv scenetekke :) dei e trass alt ikkje gamle karane.

Og Ida, eg ler litt i skjegge. Sorry, men da e so morsomt at du må presisera at du ikkje e rasehatar. hihih. Eg tenkte nemli RASIIIST då eg las innlegge ditt ;) nååh

Anonym sa...

Haha! Orieskabjena!!

la live sa...

eg er samd med marit. konge! samisk for president! men so har ikkje eg høyrt so mykje på p3 dei siste vekene heller..