torsdag, november 6

tp hjå live

midt i da versta haustvêret bergen har å by på, baud live inn på tp, og humøret var redda. sjå, kor koseleg me hadde da!

guro pose. i bakgrunnen går da i te og snask.

berre live har da so fint!

vertinno og delar av laget hennar.
som anten fekk alle dei teite spørsmåla,
eller alle dei lette. eg hugsar ikkje.
heilt fremst kan ein skimta kortbunken med dei lette spørsmåla.


sjiraffen bak frode var helst ustø.
sjekk angsten!


da klassiska kaaten-biletet.
(eg eig ikkje ein slik gensar! seriøst, kva har eg på meg??)


eg trur denne tenkjinga resulterte i eit kakestykke.


da va kjekt, og eg gler meg til neste gong!

slik var det ute:
biletet: emilio m/rykningar, eit stort skilt, og mykje vatn.

6 kommentarer:

la live sa...

wow, eg fekk verkeleg ikkje med meg at det vart teke bilete denne kvelden. men bra jobba! og for eit stemningsfult og raudt lys!

Anonym sa...

ja, eg fann ein funksjon på kameramobilen. eg trur det er når eg stiller ljosstyrka radikalt feil. eg trur den var innstilt på dagsljos. det er difor eg har så skrikande rosa gensar òg!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Kuli! Da va jo skikkeli sesongens farge lizm :D Neste gong vil eg ve me!!